November 6, 2011

~warkah cinderella 90~ !!end of october!!

Dear Mr B...
~tempat meluahkan rasa~


Selamat Hari Raya Aidil Adha semua..

Tajuk post hari ni end of october..Tp skrg da hampir seminggu in november..Nak update blog tp saya mengalami perubahan fasa kehidupan..eceh!! bunyi cm da nak kawen plak kan..Hari ni tangan mcm manis sgt nak menaip tu pon sbb makcik rosieee bley plak post blog berabuk saya kt fb...agak cissskkekk disitu...

Okaylah...mari kite mulakan sesi bercerita..End of october sy bz dgn kelahiran anak baru =) sy dpt sorg baby boy end of september aritu n dpt sorg baby girl bulan october..owh da jadi mummy da skrg =)

October tahun ni agak best...mendapat sinar hati yg terang..eceh!! ayat..hahaha..Seronok dpt jumpa balik kawan2 blaja time kt usm, matrik ngn kt gems...hwa maken cute skrg n dpt gak bawak dia dtg makan kt rumah..then saya hangout dgn geng2 gorgeous usm timmyra and nieda..g jln2 n gossiping =) then hangout ngn gf gems (tim n jah) plus nieda..gile best..jalan kt times square..lama gila x g sana..sgt best utk shopping..gila tgk baju2 yg comey kt sana..hehe..okay!! tibe2..jeng..jeng..jeng..jumpa dgn mr crush..hehe..dia da ada gf..sweet sgt..sy doakan awk bahagia sehingga ke akhir hayat...

Eh..saya rasa saya macam suka kt org..tp ntah la..jodoh adalah rahsia Allah..jadi kite tunggu je la kan jejaka bertuah tu =) tak leh berharap sgt..nnt kecewa sape nk jawab??? hehehe..saya xmaw da kecewa mcm dulu2..so kite hidup dgn riang2 dan tawa yg manja eh manis...

Saya dapat hadiah yg best bulan november ni..

1.11.11.. tarikh ni merupakan permulaan baru hidup saya..saya dapat keje baru di tempat yg baru bertemu kawan2 yg baru..environment sgt friendly =)  walaupon kene keje every saturday but  i'm happy with it..Semangat nak keje sungguh2 sbb nak build up career..okay bukan build up family tp career..umo da nak setengah abad kan kalau xde keje tetap cm susah je...i'm so motivated time g keje..sbb?? sbb?? belakang tmpat duduk saya ada 2 org uncle yg da keje selama 37 years kt situ..gile lame!!! ish...saya paling lama keje pon 7 bulan je..hehehe..kali ni saya berjaya dapat keje sblom berhenti..insaf da main berhenti2 keje..serius skrg mmg susah dpt keje..Bg mereka yg masih xkeje lagi jgn susah hati..doa banyak2 kat Allah..Allah tu maha mengetahui apa yg terbaek buat kita =)

Eh!! esok ana nak tunang..open ceremony dlm geng kami..tunang n kawen..terasa da dewasa da..teringat lagi zaman2 maen monopoly n perangai cm 16 tahun lagi..hahaha..xsangka da masuk fasa berumahtangga =)
saya doakan awak bahagia sehingga ke akhir hayat..bagi kawan2 saya yg lain tu sume taun depan jugak kot..saya??? hehehe...banyak lagi yg perlu dicari dalam hidup =)


p/s: saya xreti bercinta..for that special someone kena ajar saya bercinta cane... *mode: gedix* lol


No comments: