November 13, 2011

~warkah cinderella 92~ !!someone like you!!

Dear Mr B..
Jam menunjukkan hampir pukol 3 pagi..
Mata takleh nak pejam lagi..

Hari ni saya attend 2 wedding..Makan dgn meriah even perot not fully recovered..rezeki kan tak baek tolak =) Bila pegi wedding cam biasa la kan akan dengar soalan2 eh bile nak kawen?? sensitif betol dgn soalan ni skrg...Lagi sensitif bila tiba-tiba mama plak tanye bila nak kawen..kalau ikot hati saya nak kawen esok jugak!! tp bila ikot akal fikiran maseh belom bersedia..Tanggungjawab berat gila bila da kawen..hidup sendiri tak terurus lagi nak uruskan anak orang pulak kan...tu belom anak sendiri lagi...lol

Malam ni emosi tak stabil sket so ley la merapu banyak2 =) tibe-tibe saya cam terasa yg saya ni bakal masuk dlm group kawen lambat..hehe..sebab?? sebab?? sebab?? sebab saya pemalu orangnya =) Bila saya tgk org bertunang saya plak yg malu..bila fikir-fikir eh nnt kena sarung cincin cmtu then orang tgk..uish cane tu..bila lepas akad sesi batalkan air semayang tu pon saya malu jugak tgk..pastu setiap perubahan fasa tu saya mesti menangis sungguh2..saya kan sensitif orangnya =) tu blom lagi bersanding..lagi la malu gila.. =) hahaha...cane ntah nak kawen??? susah gak kan kalau malu sangat cmni..kena plak dpt bakal suami yg mmg ska buat muka jadi merah2 kan..lagi la bertambah2 malu..hahaha..

Kepada adek-adek serta kazen2 yg muda kalau nak kawen dulu sila lah..kakak da tak kesah da..nak wat cane kan..kakak korg da mmg cmni..hehe..kepada kawan-kawan saya harap awak2 semua cepat2 la makan nasi minyak..boleh lah saya jalan2 satu malaysia =)

Tadi time wedding malam jumpa si dia yg da lama xjumpa..eh muka dia cm sedih je..eh awak putus cinta ke?? jgn la cmtu..muka awak hepy cm dulu sangat sweet okay!! dapat sembang2 sket pon da kira okay kan =) 1st tyme awak tanya saya keje mana..hehe,,tibe2 cm terharu =) awak nmpak matured la pakai spec =) awak tetap emsem cm dulu..haha..gedix gile!!

Malam ni siyes cm xley tido..ni mesti gara2 terlebih tido siang tadi..minggu ni patotnye kena rest sunggoh2 sbb next week kena g team building then teros kena bekerja..ish2..workaholic sgt!! naseb lepas tu ley g bercuti..siyes cm nak g Baling..best place ever in kedah!! Harap-harap kali ni berjaya sampai lagi skali kat baling n jalan2 kat Penang..Rindu nak makan nasi kandar plus nasi lemak subaidah..Nak made in Penang nye..nasi kandar kl pon sedap gak tp udara kl ngn penang xsame..haha..

Penat da ngarut2...Dulu2 pukul 4 pagi ni mmg waktu saya paling active skali..skrg cm da x bape sgt plak da..erm mulut da menguap cam hyppo..hahaha..maw titon sbb esok nak tgk abg faris nyanyi kat tv9 rancangan nasi lemak kopi o pukol 8pg..hehehe..mesti bangun punye!! nanite Mr B sayang!!



~Sometimes it lasts in love but sometimes it hurts instead~


p/s: Addicted with Adele song "Someone Like You"...




2 comments:

Yuyu Salleh said...

awak pemalu ke?hehehe cepatla kawen wak.. :)

~cinderella~ said...

saye pemalu sangat wak =) saye x saba nk g wedding awak next year =)