January 28, 2011

~warkah cinderella 67~ !!Kau Yang Bernama C.I.N.T.A!!


Dear mr blog!!
pkol 4 pg!!
waktu2 sy sgt aktif n kreatif di usm dulu!!
skrg??

sy kembali menghangatkan kesejukan pagi!!
kembali aktif untuk meluahkan rase terpendam!!
sgt byk utk diluahkan!!
tp sy memerlukan saat yg indah utk meluahkan rasa..

KAU YANG BERNAMA CINTA!!
sgt hot topik ni bile umo da menjelang suku abad!!
siyesly da dekat2 ngn wedding my bro ni lg cm terase..
lg terase bile my kazen yg muda setaun dr sy cm da nk bertunang soon..
so skrg jwpn yg perlu di berikan ialah bg adeq2 kawen dulu!!
=)

sy cm nk wat satu pengakuan yg sgt ikhlas dr hati..
pintu hati sy suda kembali terbuka..
thanks kt awak, awak, awak, awak dan KAU YANG BERNAMA CINTA!!

Khas untuk Kau Yang Bernama Cinta!

Kau Yang Bernama Cinta!!
Kau hadir secara tiba-tiba..
Aku!! ye aku telah jatuh cinta!!
Bukan kerana rupa..
bukan kerana harta..
tp kerana iman di dada!!
aku xpasti engkau kepunyaan ku atau si dia di luar sana!!
hanya Allah yg Esa mengetahui semua..
aku mampu melihat..
tidak mampu berkata-kata..
menaruh rasa yg semakin menyiksa..
aku takot utk berharap..
takot terluka buat sekian kalinya..
lalu aku hanya melihatmu dr jauh..
agar aku tahu engkau sentiasa bahagia..
jika engkau milikku..
aku sentiasa berdoa agar kita disatukan..
jika engkau milik si dia..
ku doakan kau terus bahagia...
terima kasih aku ucapkan...
kau hadir memberikan ku rasa..
utk mengisi kekosongan di jiwa..
wlupown kau ku xpasti milik siapa..
namun aku gembira kerana kau telah membuatkan ku percaya..
gagal sekali bercinta xmungkin gagal selamanya!!

t.e.r.i.m.a.k.a.s.i.h.c.i.n.t.a

"Meeting you was fate, becoming your friend was a choice, falling in love with you was beyond my control!"





2 comments:

thelifeofraesarifin said...

Blog anda bersama Ros keduanya sudah mula berkisarkan tentang cinta. So tis week the hot topic is LOVE ! xD

~cinderella~ said...

heeee...
dats y la saye suke name DEALOVE =)
CINTA ADA DI MANA2 =)