April 29, 2011

~warkah cinderella 79~ !!premenstrual syndrome!!

Dear Mr B..
Sangat banyak nak cerita tapi masa sangat mencemburuiku.
Topik kat atas macam menarik je kan?? haha

okey..
setiap perempuan akan hadapi pelbagai cara untuk melalui saat2 genting tersebut..
bagi saya keadaan pelik2 akan berlaku..

pengalamanku:

  • Saket perut yang sangat kritikal. (selalu terjadi kepada perempuan2 yg bernasib baik seperti saya)
  • Menjadi sangat pemarah. (selalunya sangat ramai kena marah. utk mengelakkan dimarah oleh saya maka perlulah anda menjauhkan diri dari saya)
  • Tiba-tiba menjadi sangat rajin. (Ni paling saya suka. Saye akan mengemas satu rumah sampai bersih dan menyapu halaman rumah. PELIK TAPI BENAR =) )
  • Suka makan coklat. ( ni lagi best kalau dapat coklat free)
  • Menjadi sangat gembira dan baik hati. (kalau xperiod pon memang baik hati..haha)
  • Menjadi sangat sedih. (mula la terkenang2 zaman dulu2..ni xsuka ni!!)
Ermmmm...sebenarnye bulan nih tibe2 addicted ngn coklat..sikit nak makan coklat..pelik..pastu emosi xstabil..bila waktu siang happy sangat tapi bila waktu malam macam sedih sangat..saya pon tak faham diri sendiri..

Malam ni saya rasa sangat sedih jadi terpost la entry kali nih..sebenarnye banyak nak cite pasal perjalanan ke tempat kerja menaiki train.. Bile fikir2 next entry la..esok keje lagi kan..Sebelom mengakhiri entry ni nak post la kata2 yang wat saya sedih malam ni ='(

My heart says
"They say no matter how dark the night is, the sun always rises again. I say lost love makes one realize that no matter how bright the day is, the SUN will always SET again. Its hard to pretend you love someone when you don't BUT its harder to pretend that you don't love someone when you really do".
Love is so complicated~



No comments: